Δευτέρα 29 Ιουνίου 2020

"Της Λήθης το Πηγάδι" - Μια Ανεπανάληπτη Ερμηνεία


ΤΗΣ ΛΗΘΗΣ ΤΟ ΠΗΓΑΔΙ

Το εκπληκτικό αυτό τραγούδι του Μιλτιάδη Πασχαλίδη είναι από τα αγαπημένα μου. Πρωτοκυκλοφόρησε το 2001 στο Άλμπουμ "Βυθισμένες Άγκυρες" με ερμηνευτή τον ίδιο. Όμως η καλύτερη ερμηνεία που έχω ακούσει είναι του ανερχόμενου Κρητικού τραγουδιστή Γιάννη Χαρούλη (Συμπεριλήφθηκε στο Διπλό Live Άλμπουμ του Μιλτιάδη Πασχαλίδη «Έχουν περάσει χρόνοι δέκα...» το 2005 από συναυλία στο Θέατρο Βράχων). Πραγματικά η ερμηνεία του Γιάννη Χαρούλη το απογειώνει!!!
Αλλά και για τους δυο καλλιτέχνες θα τα πούμε σύντομα. Απολαύστε την απίστευτη ερμηνεία του Γιάννη Χαρούλη. Καλή ακρόαση!!!!
.
Της παπαρούνας τον ανθό
να μην τον εμυρίσεις
Γιατί σε μένα μάτια μου
μια μέρα θα γυρίσεις

Να μου γυρέψεις τη φωτιά
και του τρελού το χάδι
Πάντα ζητούσες τα φιλιά
που αφήνουνε σημάδι

Τα χάδια μου τα πέταξα
στης λήθης το πηγάδι
Να μην τα βρουν οι αγκαλιές
που βγαίνουνε σεργιάνι

Με διαβατάρικα πουλιά
έρωτα να μην πιάνεις
Γιατί είναι διαβατάρικα
και γρήγορα τα χάνεις

Και σου κουρσεύουν τη λαλιά
κι ανάσα πια δεν έχεις
Κι όλο γυρίζεις το πρωί
χάδι να μου γυρεύεις

Γιάννης Χαρούλης
















Της
Λήθης
Το
Πηγάδι

ΓΙΑ ΜΕΝΑ

Η ανάγκη για επικοινωνία γέννησε την ιδέα για την δημιουργία ενός Ιστοχώρου, μέσα από την δυνατότητα που προσφέρει απλόχερα το Διαδίκτυο.
Αποτελεί μόνο ένα μέσο να εκφράσω, να αποτυπώσω και να κοινοποιήσω μερικές σκέψεις, ενδιαφέροντα και προβληματισμούς μου.
Αχιλλέας

Μάνος Χατζιδάκις - "Το Βαλς των Χαμένων Ονείρων"

Από την ταινία: «Χαμένα όνειρα» 1961 του Αλέκου Σακελλάριου, με πρωταγωνιστές τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ και την Αντιγόνη Βαλάκου.

Σκοτεινά Πάθη

Δεν πολεμούμε τα σκοτεινά μας πάθη με νηφάλια, αναιμικιά, ουδέτερη, πάνω από τα πάθη αρετή. Παρά με άλλα σφοδρότερα πάθη. Αφήνουμε τη θύρα μας ανοιχτή στην αμαρτία.
Δε βουλώνουμε τ' αφτιά μας να μην ακούσουμε τις Σειρήνες. Δε δενόμαστε από φόβο στο κατάρτι μιας μεγάλης Ιδέας, μήτε παρατούμε το καράβι και χανόμαστε γρικώντας, φιλώντας τίς Σειρήνες.
Παρά εξακολουθούμε την πορεία μας, αρπάζουμε και ρίχνουμε τις Σειρήνες στο καράβι μας και ταξιδεύουν κι αυτές μαζί μας.

"Ασκητική" - Νίκος Καζαντζάκης

Back to TOP  

Back to TOP